زالی اعلام كرد

رعایت پروتكل ها درستادهای انتخابات درسطح قابل قبول

رعایت پروتكل ها درستادهای انتخابات درسطح قابل قبول

به گزارش اسنک فرمانده عملیات ستاد مقابله با کرونا استان تهران اظهار داشت: برپایه بررسی های میدانی انجام شده کاندیداها و نمایندگان آنها نوعا رعایت پروتکلهای بهداشتی را در حد قابل قبولی انجام می دهند.


به گزارش اسنک به نقل از ایسنا، علیرضا زالی در آخر جلسه ستاد مقابله با کرونا استان تهران درباب روند واکسیناسیون کرونا در این استان اظهار داشت: فعلا توانستیم عمده گروه های بالای ۷۰ سال را پوشش دهیم و لکه گیری این گروه ها نیز انجام شد.
وی اضافه کرد: اساسا بمحض این که واکسن در اختیار ما قرار گیرد پروسه واکسیناسیون در دیگر گروه های سنی شروع خواهد شد.
زالی ضمن قدردانی از کاندیداها و نمایندگان آنها برای رعایت پروتکلهای بهداشتی اظهار داشت: بررسی های میدانی نشان میدهد نوعا رعایت پروتکل ها قابل قبول بوده است و حتی خود ستادها نیز علاقمند هستند که پروتکلهای بهداشتی را رعایت نمایند. در بررسی های میدانی نشان داده شد مدیریت ستادها در انطباق با شیوه نامه های بهداشتی عملکرد خوبی داشتند.
فرمانده عملیات ستاد مقابله با کرونا استان تهران در بخش دیگری از صحبت های خود با تاکید بر این که در تهران ظرف ۱۰ روز اخیر نسبت به اوایل خردادماه شرایط بهتری را در روند شیوع ویروس کرونا ویروس طی می نماییم، اضافه کرد: پروسه کاهش آمارهای کرونا در تهران کند است. در ارتباط با بیماران جدیدی که بستری می شوند در سطوح مختلف با کندی در ترخیص بستری ها مواجه هستیم. البته در خیز سوم این بیماری نیز در دو هفته آخر این الگو را تجربه کردیم در مجموع در تهران نزول آمارها نسبت به همه استانها با کندی بیشتری انجام می شود.

کاهش ۱۷.۵ درصدی جانباختگان بر اثر کرونا در تهران
فرمانده ستاد مقابله با کرونا در تهران همین طور اظهار داشت که در ۲۴ ساعت گذشته ۵۹۰ مورد جدید مبتلا در تهران بستری شده اند که ۱۰۱ مورد آن در بخش مراقبت های ویژه بوده است.
به گفته وی، در مجموع هم اکنون تعداد بیماران بستری در بیمارستانهای تهران ۵۸۰۰ نفر است که ۱۹۰۰ نفر آن در بخش مراقبت های ویژه بستری هستند.
زالی متوسط شمار مراجعین سرپایی در تهران را حدود ۶۰۰۰ تا ۷۰۰۰ نفر بیان کرد و همین طور از کاهش ۱۷.۵ درصدی جانباختگان بر اثر کرونا آگاهی داد.
فرمانده ستاد مقابله با کرونا در تهران این را هم اظهار داشت که وضعیت استان و شهر تهران نارنجی است.




منبع:

1400/03/24
22:53:31
5.0 / 5
1222
تگهای خبر: بیمار , بیماری
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۴ بعلاوه ۳
اسنک در خانه
اسنک snacu.ir