انجام تست رایگان كرونا در ایستگاه مترو

انجام تست رایگان كرونا در ایستگاه مترو

معاون فرهنگی و اجتماعی شرکت بهره برداری مترو تهران از انجام تست رایگان کرونا مسافران در متروی تهران آگاهی داد.


سید مجتبی تقوی نژاد در گفت و گو با ایسنا، اعلام نمود: در ادامه طرح غربالگری شهید قاسم سلیمانی، معاونت فرهنگی و اجتماعی مترو با همکاری شرکت شهر سالم و دانشگاه علوم پزشکی تهران در ایستگاه مترو شوش مبادرت به ستاندن تست سریع کرونا می نماییم.
وی با اعلان اینکه این طرح بمنظور عدم مراجعه سرپایی به بیمارستان ها و شناسایی و نیز کاهش مبتلایان به ویروس کرونا انجام می شود اظهار داشت: مسافران مترو در ایستگاه شوش می توانند با حضور در جایگاه انجام آزمایش و مراجعه به کارشناسان مربوطه به صورت رایگان مورد آزمایش قرار بگیرند.
معاون فرهنگی شرکت بهره برداری مترو با اعلان اینکه بر طبق برنامه ریزی های صورت گرفته این تست فوری در ایستگاه مترو شوش که بزرگ بوده و فضای کافی آن سبب ازدحام نمی گردد ستاندن خواهد شد اضافه کرد: این طرح به صورت موقت از ایستگاه متروشوش شروع شده و پس از بررسی و کسب نتایج امکان دارد در سایر ایستگاه ها نیز برپا شود.
بگفته وی: این برنامه در امتداد اجرای مسئولیت اجتماعی و با هدف توسعه و ارتقای فرهنگ سلامت اجتماعی و افزایش سلامت جسمانی مسافران مترو برگزار می گردد.
تقوی نژاد اشاره کرد: تیم های ستاندن تست سریع تا ۲۸ دی ماه از ساعت ۹ تا ۱۳ در ایستگاه مترو مستقر هستند تا به صورت رایگان از مردم تست کرونا بگیرند.




1399/10/24
23:52:31
0.0 / 5
1608
تگهای خبر: بیمار , پزشك , سالم , سلامت
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۳ بعلاوه ۵
اسنک در خانه
اسنک snacu.ir