خدمات رسانی هلال احمر برای سال جدید مبتنی بر تولید دانش بنیان، اشتغال آفرین

خدمات رسانی هلال احمر برای سال جدید مبتنی بر تولید دانش بنیان، اشتغال آفرین

اسنک: رییس سازمان تدارکات پزشکی هلال احمر بر تلاش دو چندان این سازمان برای تولید بیشتر با تاکید بر فرموده مقام معظم رهبری مبتنی بر نامگذاری امسال تاکید نمود.


به گزارش اسنک به نقل از ایسنا، دکتر علیرضا عسکری با اشاره به نامگذاری سال ۱۴۰۱ به سال «تولید؛ دانش بنیان، اشتغال آفرین» اشاره کرد: امیدوار هستم همه ارکان کشور کمک کنند امسال طبق فرمایش مقام معظم رهبری، اشتغال زایی مبتنی بر دانش بنیان ها به افزایش تولید کمک کرده و در همین راستا هم سازمان تدارکات تلاش می کند تا در حوزه تولید بیش از پیش گام های موثری بردارد.

رییس سازمان تدارکات پزشکی هلال احمر بیان کرد: در جمعیت هلال احمر غیر از کارهای امدادی و نجات بخش، کارهایی که نیازهای پزشکی هموطنان را برطرف می کند هم انجام می شود.

دکتر عسکری در ادامه به فعالیت شرکت های تحت پوشش سازمان اشاره نمود و اظهار داشت: صنعت دیالیز و سبد دیالیز عمدتا توسط جمعیت هلال احمر تولید می شود و از محصولات راهبردی است. همین طور ست تالاسمی، انواع سرنگ و سایر محصولات راهبردی نیز بمنظور کاهش نیازهای بیماران تولید می شود.

وی ادامه داد: بعلاوه در صنعت دارویی کشور نیز تلاش می نماییم تا با تولید داروهای داخلی مردم را از خرید داروهای خارجی بی نیاز نماییم.

عسکری با اشاره به واردات واکسن کرونا از طرف هلال احمر اظهار داشت: در کنار همه این موضوعات حوزه تجاری سازمان نیز در حال فعالیت است و شاهد آن بودیم که ۱۱۲ میلیون دُز واکسن کرونا را در طول چند ماه وارد کشور کرد و موجب شد درصد بسیار بالایی از مردم واکسینه شوند و این یکی از عواملی بود که موجب پایین آمدن میزان مرگ و میر مردم در اپیدمی اخیر شد.

وی با اشاره به کارهای داروخانه ها نیز اظهار داشت: داروخانه های هلال احمر از کامل ترین داروخانه های کشور هستند و بسیاری از بیماران وقتی از همه جا قطع امید می کنند به این داروخانه رجوع می کنند.

بنا براعلام پایگاه اطلاع رسانی جمعیت هلال احمر؛ رییس سازمان تدارکات پزشکی هلال احمر در آخر اشاره کرد: طبق فرمایش حضرت آقا تلاش می نماییم تا بیماران جز رنج بیماری درد دیگری نداشته باشند.




منبع:

1401/01/05
13:13:23
5.0 / 5
891
تگهای خبر: بیمار , بیماری , پزشك , خدمات
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۱ بعلاوه ۵
اسنک در خانه
اسنک snacu.ir