چه افرادی فاصله گذاری اجتماعی را كمتر رعایت می كنند؟

چه افرادی فاصله گذاری اجتماعی را كمتر رعایت می كنند؟

به گزارش اسنك نتایج یك تحقیق نشان داده است كه مردان و جوانان كمتر فاصله گذاری اجتماعی را رعایت می كنند.


به گزارش اسنک به نقل از ایسنا، نتایج بررسی انجام شده از آن حکایت می کند که بیشتر مردان و دختران و پسران جوان در کشورهای اروپایی و آمریکای شمالی نسبت به بزرگسالان دیگر در این مناطق به رعایت فاصله گذاری اجتماعی کمتر پایبند هستند.
آمارها نشان داده است 59 درصد از مردان به دستورالعمل های رعایت فاصله اجتماعی پایبند بوده اند، این درحالیست که این رقم در بین زنان 69 درصد بوده است.
به گفته محققان کانادایی و آمریکایی، همینطور 71 درصد از زنان شرکت کننده در این بررسی اعلام نموده اند که به منظور کمک به مهار کروناویروس از ترک منزل خودداری می کنند، این درحالیست که این آمار در بین مردان 59 درصد اعلام شده است.
علاوه بر این، 49 درصد از جوانان 18 تا 24 سال تابع قوانین مربوط به رعایت فاصله اجتماعی هستند درحالیکه این آمار در بین افراد 25 سال و بالاتر حدود 90 درصد بوده است.
محققان این پژوهش اظهار داشتند: نتایج بدست آمده از بررسی اخیر نشان داده است مردان در مقایسه با زنان کمتر دستورالعمل های فاصله اجتماعی را رعایت می کنند.
در این مطالعه 2013 نفر از مردم کشورهای اروپایی و آمریکای شمالی مشارکت داشتند.
به گزارش اسنک به نقل از ایسنا، به نقل از خبرگزاری یونایتدپرس، به قول محققان همینطور زندگی در کشورهایی که دستورالعمل های فاصله گذاری اجتماعی با شدت بیشتری اعمال می شود و تجربه فرد از علایم بیماری کووید-19 بر تبعیت افراد از این قوانین اثرگذار نبوده است.




منبع:

1399/07/17
13:28:40
5.0 / 5
1447
تگهای خبر: بیمار , بیماری , شركت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۷ بعلاوه ۱
اسنک در خانه
اسنک snacu.ir