معاون اجرایی رئیس جمهور:

بیشتر از ۱۶ هزار تخت بیمارستانی در ۲ سال قبل در کشور افتتاح شده است

بیشتر از ۱۶ هزار تخت بیمارستانی در ۲ سال قبل در کشور افتتاح شده است

به گزارش اسنک، از تهران معاون اجرایی رئیس جمهور اظهار داشت: طی دو سال قبل از عمر دولت بیشتر از ۱۶ هزار تخت بیمارستانی در کشور افتتاح شده است و ۱۰ درصد تمام تخت بیمارستانی در کل کشور در همین دو سال عمر دولت افتتاح شده است.


به گزارش اسنک به نقل از ایسنا، محسن منصوری شامگاه پنجشنبه ۱۳ مهر ماه در حاشیه افتتاح استخر در شهرستان پیشوا در جمع خبرنگاران با بیان این مطلب که مسئله سلامت برای دولت اهمیت ویژه دارد، اضافه کرد: از آغاز تاریخ تا آغاز دولت سیزدهم حدوداً ۱۵۰ هزار تخت بیمارستانی بوجود آمده که از این میان ۱۶ هزار تخت در دو سال عمر این دولت افتتاح شده است.
معاون اجرایی رئیس جمهور اظهار داشت: ما به سرعت درحال تکمیل پروژه های نیمه تمام هستیم، امروز بیمارستان حکیم افتتاح شد، پیش از آن بیمارستان شهدای تجریش که به نام غدیر نام گذاری شد و پیش از آن بیمارستان حضرت مهدی (عج) به بهره برداری رسید، به امید خدا کمتر از یک ماه دیگر بیمارستان شهریار که بیشتر از ۳۰۰ تخت بیمارستانی دارد، به بهره برداری می رسد.
منصوری با بیان اینکه ۳۳ سال از کلنگ زنی بیمارستان شهریار می گذرد، اظهار داشت: پس از بیمارستان شهریار شاهد افتتاح بیمارستان اسلامشهر خواهیم بود، به موازات آن بیمارستان پیشوا و بیمارستان شهید مفتح ورامین درحال اجراست و تلاش می نماییم به فضل خدا طی دو سال مانده از عمر دولت نیاز بهداشتی و درمانی منطقه بخصوص شرق استان تهران به صورت کامل رفع گردد.
وی در مورد بیمارستان پیشوا هم اظهار داشت: تکمیل بیمارستان ها و پروژه های نیمه کاره پیشوا را ماهانه به صورت مستمر پیگیری می کنم و گزارش هایی از فرماندار می گیریم، بیمارستان پیشوا مشکلی در تأمین منابع ندارد و کار با جدیت درحال اجراست.
این عضو هیأت دولت با اشاره به اینکه بیمارستان پیشوا در ابتدا مشکلات حقوقی مختلف داشت، اظهار داشت: زمین بیمارستان گرفتار مسئله بود، پیمانکار نداشت، در بین اعتبارات ملی ردیفی نداشت، اما با اجرای کار کارشناسی و هم سفر رئیس جمهور گره های موجود باز شده، پیمانکار انتخاب شده و عدد خوبی برای اجرای این بیمارستان تزریق شده و به مردم خوب پیشوا وعده می دهم، که بیمارستان پیشوا به هیچوجه معطل تأمین اعتبار نماند.



1402/07/15
11:12:33
5.0 / 5
420
تگهای خبر: بیمار , سلامت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۴
اسنک در خانه
اسنک snacu.ir