معاون دانشگاه علوم پزشكی لرستان:

آموزشی شدن بیمارستان های بروجرد خدمات درمان را بیشتر می کند

آموزشی شدن بیمارستان های بروجرد خدمات درمان را بیشتر می کند

به گزارش اسنک، لرستان معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی لرستان اظهار داشت: آموزشی شدن بیمارستان های بروجرد خدمات درمان را بیشتر می کند.


سیاوش بیرانوند امروز دوم تیرماه در مراسم افتتاح بخش PICU مراقبت های ویژه کودکان بیمارستان امام خمینی (ره) بروجرد، اظهار داشت: ظرفیت بستری این بخش ۶ تخت بوده که برای راه اندازی و تجهیزات این بخش ۵۰ میلیارد تومان هزینه شده است.
وی اشاره کرد: هم اکنون یک بخش PICU در بیمارستان رحیمی خرم آباد وجود دارد که با شروع به کار این بخش ظرفیت بخش مراقبت های ویژه کودکان در لرستان به ۱۲ تخت می رسد.
معاون دانشگاه علوم پزشکی لرستان اشاره کرد: ۳۰ درصد بخش درمان شهرستان به شهرهای اطراف نیز خدمات درمانی ارائه می دهد که در این خصوص دانشگاه علوم پزشکی لرستان زیرساخت های لازم در نظر گرفته شده است.
بیرانوند با اعلان اینکه با کمبود فوق تخصص در شهرستان روبرو می باشیم، اضافه کرد: تلاش می نماییم مشکل فوق تخصص کودکان و نوزادان و فوق تخصص غدد و نورولوژی در شهرستان مرتفع شود.
وی با اشاره به آموزشی شدن درمان در بیمارستان های بروجرد، افزود: این مهم بین ۵۰ تا ۷۰ درصد خدمات درمانی را افزایش خواهد داد.




منبع:

1402/04/02
18:58:53
5.0 / 5
489
تگهای خبر: آموزش , بیمار , پزشك , خدمات
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۴
اسنک در خانه
اسنک snacu.ir