تکمیل تعدادی از پروژه های بهداشتی و درمانی با اولویت مناطق محروم تا هفته دولت

تکمیل تعدادی از پروژه های بهداشتی و درمانی با اولویت مناطق محروم تا هفته دولت

به گزارش اسنک، معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت اظهار داشت: پروژه های بهداشتی و درمانی مختلفی در سطح کشور با اولویت مناطق محروم و کم برخوردار تا هفته دولت تکمیل می شود و به بهره برداری می رسد تا بتوانیم روند عدالت در دسترسی به خدمات سلامت در کشور را تقویت نماییم.


به گزارش اسنک به نقل از ایسنا، دکتر بهروز رحیمی در نخستین جلسه شورای مدیران معاونت توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت، رضایت رهبر انقلاب از حوزه سلامت خصوصاً در عرصه ارتقای زیرساخت های بهداشتی و درمانی را پشتوانه ای قوی برای وزارت بهداشت و معاونت توسعه عنوان نمود.
وی تقویت زیرساخت های بهداشتی و درمانی در مناطق کمتر برخوردار را اقداماتی چشم گیر از طرف وزارت بهداشت در سال قبل برشمرد و اضافه کرد: پروژه های بهداشتی و درمانی مختلفی در سطح کشور با اولویت مناطق محروم تا هفته دولت تکمیل می شود و به بهره برداری می رسد تا بتوانیم روند عدالت در دسترسی به خدمات سلامت در کشور را تقویت نماییم که در این جهت بازدیدهای مستمری از وضعیت پیشرفت فیزیکی این پروژه ها در حال انجام می باشد.
معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت در ادامه تغییر رویکرد و تحول را از برنامه های اصلی سال جدید عنوان نمود و اظهار داشت: تحول به مفهوم تقویت نقاط قوت و توجه به نقاط قابل بهبود است و تلاش می نماییم این مهم را در زمینه سلامت کشور به خوبی اجرا نماییم.
وی تغییر رویکردها در زمینه توسعه در سال جدید را بسیار محسوس عنوان نمود و از پایش حوزه های مختلف خصوصاً حوزه منابع انسانی وزارت بهداشت توسط پیشکسوتان و صاحب نظران این حوزه خبر داد
رحیمی از تغییر نگاه به منابع انسانی در مدیریت نوین به عنوان نقطه عطفی در اهمیت این حوزه یاد کرد و اظهار داشت: توجه به نیروی انسانی حوزه سلامت، سرمایه گذاری در سلامت جامعه است.
وی همین طور تغییر رویکرد در زمینه مطالبات پرسنلی و سازمانی و تمرکز بیش از پیش بر آنرا در سال جدید بسیار حائز اهمیت دانست و اشاره کرد: باید همدلی، همراهی و مشارکت حوزه های مختلف برای تحقق این اهداف دوچندان شود.
بنابر اعلام وبدا، معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت با تأکید بر استمرار اقدامات مثبت انجام شده در زمینه آموزش کارکنان و مدیران نظام سلامت، اشاره کرد: ایران در زمینه سلامت خصوصاً آموزش کارکنان و مدیران، توانمندی های زیادی دارد که می تواند به کشورهای دیگر منتقل کند.



1402/01/31
14:19:40
5.0 / 5
452
تگهای خبر: آموزش , برنامه , خدمات , سازمان
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۴
اسنک در خانه
اسنک snacu.ir