تذکر مقتدایی به وزیر بهداشت درباره نایاب شدن شیر خشک نوزادان

تذکر مقتدایی به وزیر بهداشت درباره نایاب شدن شیر خشک نوزادان

به گزارش اسنک نماینده مردم اصفهان اظهار داشت: نایاب شدن شیرخشک نوزادانی که نمی توانند شیرخشک معمولی مصرف کنند ناشی از جنایت های آمریکا و کم کاری وزیر بهداشت است.


به گزارش اسنک به نقل از ایسنا، عباس مقتدایی در جلسه علنی امروز (سه شنبه) مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی بیان کرد: چند روزی است که شیرخشک نوزادانی که دارای حساسیت هستند و نمی توانند شیرخشک معمولی مصرف کنند نایاب شده است، این از جنایت های آمریکای ددمنش است، اما از کم کاری و بی مدیریتی وزیر محترم نیز بوده که آنرا پیش بینی نکرده بود.
وی خطاب به وزیر بهداشت اظهار داشت: چگونه می توانیم به مادری که جلوی چشمش فرزندش گرفتار لطمه شده است بگوییم صبر کن تا وزیر بهداشت تدبیری بیندیشد. همین امروز باید اقدام کنید.
نماینده مردم اصفهان خطاب به وزیر بهداشت اظهار داشت: شما در آزمون دستیاری برای پزشکان جوان کار خاصی انجام ندادید و روح آنها را آزرده کردید.
مقتدایی همین طور خطاب به دهقان معاون رییس جمهور اشاره کرد: نامه شما نیز در زیرمجموعه تان بر زمین ماند، باید از وزیر بهداشت و درمان بخواهید تا دراین زمینه اقدامی انجام دهد.
نایب رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی خطاب به رییس قوه قضائیه نیز تصریح کرد: حکم دیوان در مورد دستیاران و پزشکان جوان بر زمین مانده است و اینها نتایج بی دقتی ها و خطای مدیریتی است.




منبع:

1401/02/20
23:23:25
5.0 / 5
912
تگهای خبر: امنیت , پزشك
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۳
اسنک در خانه
اسنک snacu.ir