مشاور وزیر بهداشت و مدیركل حوزه وزارتی:

نباید وقفه ای در خدمت رسانی دولت به مردم در زمینه سلامت رخ دهد

نباید وقفه ای در خدمت رسانی دولت به مردم در زمینه سلامت رخ دهد

به گزارش اسنک مشاور وزیر بهداشت و مدیرکل حوزه وزارتی اظهار داشت: نباید وقفه ای در خدمت رسانی دولت به مردم در زمینه سلامت رخ دهد. این کار با تمامی توان و به جد ادامه دارد و مجموعه وزارتخانه، نیروهای درمان و سایر کارکنان در این بخش از هیچ تلاشی دریغ نمی کنند.



به گزارش اسنک به نقل از ایسنا سیدمحمد پورحسینی در آیین تکریم رئیس سابق دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد و معارفه سرپرست جدید این واحد دانشگاهی اضافه کرد: کارکنان حوزه سلامت با سیره نبوی هم در دوران دفاع مقدس و هم با شیوع کرونا در اسفند ماه ۱۳۹۸ نقش آفرینی کردند که قدردان تلاش همگی آنان هستیم.

وی اظهارکرد: تغییر اجتناب ناپذیر است و به علت کرونا هرگونه تغییری باید به سرعت صورت گیرد تا در حوزه سلامت وقفه ای ایجاد نشود.

پورحسینی افزود: برای انتخاب مدیران سامانه ای مشخص شد که در آن افراد درخواست ها و توانمندی های خودرا مطرح می کنند.

مشاور وزیر بهداشت و مدیرکل حوزه وزارتی اضافه کرد: سرپرست جدید دانشگاه علوم پزشکی یزد علاوه بر سوابق علمی، فردی مردم دار است و اصل هم بر این است که دانشگاه به سمت خوبی حرکت نماید.

وی در این مراسم عمیدالدین خطیبی را بعنوان سرپرست دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد معرفی و از خدمات محمدرضا میرجلیلی - رئیس سابق این واحد دانشگاهی - قدردانی کرد.

همچنین، محمدرضا میرجلیلی - رئیس سابق دانشگاه علوم پزشکی یزد - در این مراسم ضمن قدردانی از همکاری کارکنان حوزه درمان استان در هشت سال دوره مدیریت خود اظهار داشت: در این زمان هیچ گاه به کسی دستور نداد و با تعامل و همراهی هم فعالیت ها را پیش برد.

وی اضافه کرد: تمامی اختیار هر حوزه به معاونت ها واگذار و اقدام های ارزشمندی هم در این سال ها انجام شد و حوزه سلامت استان رشد قابل ملاحظه ای پیدا کرد.

در ادامه عمیدالدین خطیبی - سرپرست جدید دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد - نیز اظهار داشت: در حوزه سلامت استان احتیاج به همراهی همه نیروهاست.

وی اضافه کرد: در نظر داریم به صورت تیمی فعالیت ها را انجام دهیم تا استان به اهداف عالی در نظام سلامت برسد.

به گزارش وبدا، عمیدالدین خطیبی - سرپرست جدید دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد - متخصص طب فیزیکی و توانبخشی و دانشیار دانشگاه علوم پزشکی و عضو هیات علمی دانشگاه بقیه الله اعظم تهران است.





منبع:

1400/08/01
21:18:43
5.0 / 5
1185
تگهای خبر: پزشك , خدمات , سلامت , متخصص
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۴
اسنک در خانه
اسنک snacu.ir