مدیركل بازرسی، ارزیابی ، عملكرد و پاسخگویی به شكایات وزارت بهداشت:

از ظرفیت اساتید دانشگاه علوم پزشکی تبریز به نحو احسن استفاده گردد

از ظرفیت اساتید دانشگاه علوم پزشکی تبریز به نحو احسن استفاده گردد

آذربایجان شرقی مدیرکل بازرسی، ارزیابی، عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت بهداشت اظهار داشت: رئیس جدید دانشگاه علوم پزشکی تبریز باید از همه ی ظرفیت ها و پتانسیل اساتید این دانشگاه بهره برده و با حضور تمام وقت در دانشگاه با مشکلات و وضعیت دانشگاه آشنا شود.



دکتر علیرضا رحیم نیا روز سه شنبه، ۲۷ مهر ماه، در آییین تکریم و معارفه ی ریاست دانشگاه علوم پزشکی تبریز که با حضور مسئولین کشوری و استانی و تعدادی از اساتید و کارکنان این دانشگاه برگزار شد، اظهار نمود: شرایط کشور آرمانی نیست و آقای رئیسی زمانی را دولت را تحویل گرفت که شرایط مطلوبی حاکم نبود و یقینا هرکس در این شرایط مسئولیتی را می پذیرد، جهاد می کند.

وی افزود: روزی که من مسئولیت جدیدم را در وزارت بهداشت تحویل گرفتم، ستاد امر به معروف و نهی از منکر در پیامی ضمن تبریک این مسئولیت، به من یادآوری کرد که همه ی این مسئولیت ها امانت است که باید به خوبی حفظ شود.

وی با اشاره به اینکه مسئولیت ها امکان دارد افراد را بهشتی و یا جهنمی کنند، اضافه کرد: جایگاه و شأن تبریز با دیرینه ی کهن بالاتر از وضعیت فعلی است و باید همه دست در دست هم دهیم تا تبریز را به جایگاه اصلی خود برسانیم.

مدیرکل بازرسی، ارزیابی، عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت بهداشت تصریح کرد: طبیعتا هیچ فردی مورد تایید همه نخواهد بود و در بحث انتخاب رئیس جدید دانشگاه علوم پزشکی تبریز فردی را انتخاب کردیم که مورد وثوق اکثریت مجموعه ی بهداشت و درمان آذربایجان شرقی باشد.

وی در انتهای سخنان خود اظهار داشت: توقعی که مقام عالی وزارت از استان دارد، این است که رئیس جدید دانشگاه علوم پزشکی تبریز از جانب مقامات و مسئولین استانی حمایت شده و از ظرفیت اعضای هیات علمی دانشگاه هم بعنوان با ارزش ترین نیروی انسانی و همینطور سایر قسمت های استان استفاده گردد.

به گزارش اسنک به نقل از ایسنا، در این مراسم دکتر «محمد حسین صومی» رئیس سابق دانشگاه علوم پزشکی تکریم و «دکتر بهمن نقی پور» بعنوان رئیس جدید این دانشگاه معارفه شد.

















1400/07/28
10:08:54
5.0 / 5
992
تگهای خبر: پزشك
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۶ بعلاوه ۳
اسنک در خانه
اسنک snacu.ir